Hej och välkomna till dagens.... äsch... hej och välkomna till mig :)

Hej och välkomna in hit som sagt var. Jag har ju då väldigt mycket idé-torka för tillfälligt så jag förljer Olivias spår och struktur i presentationen.

Jag heter Christopher och är gammal nog för att visa åldern, haha.

så vi hoppar på sysselsättningen direkt:
Jag går tredje året på barn- och fritidsprogrammet. När jag inte är i skolan eller på jobbet så går jag till friskis och tränar jympa där.

Mitt stjärntecken är då stenbocken, alltså är jag född tidigt på året. :)

Om vi då går till musiken så är jag en all-ätare i princip eftersom jag oftast lyssnar efter tempot och om den är "fartig".

Och när det gäller tv-program och sånt så ser jag på det som kommer när jag sätter igång tv:n.

Ja som sagt. Inte så mycket roligt om mig... men men... det kommer fler dagar...

Ha' de' gott, gott folk så möts vi här sen igen av all dessa underbara texter.

//Christopher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0