Underbart är kort..

Det känns som om jag mest kommer skriva inlägg i stil med "idag var jag....". Men vad gör det? Det är väl trevligt att läsa. Dessutom kommer det säkert komma in en eller annan filosofisk tanke eller djup fundering här. Säkert!

Idag var det Kick Off på Mässhallarna för årets UFare (Unga företagare). Och Godddamnit, jag känner mig verkligen kickad. Jag kom ifrån Mässan med entusiasm och lite granna mer självförtroende. Och för en gångs skull får jag nytta av att jag är lite störd. "FAN vad du är störd", in your face, bro! Min fördel nu. Hursomhelst, det känns som om det trots allt kan bli ett roligt projekt.

Och! Jag läste ut Jens Lapidus Aldrig fucka upp igår. Boken vad okej, inte i klass med Snabba cash med inte dålig heller. Ett tips, läs den för slutets skull. Slutet var riktigt riktigt bra. Jag ser migsjälv utifrån, jag var tvungen att resa mig upp och utbrista OO! och VA!? flertalet gånger. Haha.

Det känns som det är dags att föja med mitt tal jag ska hålla i svenskan om en vecka. Fast först Idol. Jag kan ju göra research i pauserna.


Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0