Det snurrar i min skalle

Okej jag har kanske inte varit så himla glad idag. Jag tror att det bror på matteprovet som gick åt helvete. Förmodligen. Så nu har jag ångest för provet jag gjorde, och tog hem matteboken för att räkna bort känslan. Som om det hjälper efter att jag gjort provet.

Dock gick jag till frissan, fixade lite på längden och hon lockade håret dessutom! Ska dit igen om några veckor och fixa färg/slingor. Så början på min transformation. Damn! Jag kommer vara såå fabuleux till BEACH 09, höhö. Vill jag inbilla mig.

Okej imoron ska jag till tandläkaren (IIIH rädda mig) och jag lovar att någon kommer få lida om hon säger att JA DU ÄR JU INTE FULLVUXEN ÄN LILLA VÄN SÅ DU FÅR NOG HA KVAR DEN ETT TAG TILL. Dessutom är skolan god imorgon för en gångs skull. Har bara UF och vi ska fixa bankkonto, affärsplan, logga. Och häftiga tröjor oh visitkort.


Olivia


Ps. C eller Lou kan ingen fixa någon freeck design? Please, =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0