en annan Lucinda . . .

Jag tog proverna igår ^^ och allting gick fint när jag gjorde det faktiskt :D
 men jag får svar på onsdag vid 16 ... sen får vi se vad som händer, ska i alla fall ööm... till sjukhuset på fredag..

............... jag kom på en sak idag :S
 satt på bilddagboken (ingen anledning diirekt -.-")
  ... sökte på mitt namn bara för att .. ja skulle göra det liksom =S
 så kommer där faktiskt upp flera som heter Lucinda !!
 det är första gången jag stöter på någon som heter likadant som mig XD
 låter kanske sjukt .. med "dagens teknologi" och allt det där :P
 hur som helst är det sant...

 så jag kikade in på deras... och jag blev så besviken på nått sätt...
 där stod "Jag heter Lucinda" ... .___. ... det är ju liksom MITT namn... nu låter jag sjuk i huvudet..
 men jag har aldrig stött på någon annan Lucinda... därför har jag alltid känt att mitt namn är lite unikt...
 en av de Lucinda blev väldigt trakaserad på sin bilddagbok, och mordhotad faktiskt... kände igen mig med det...
 ... "Är det så att det finns nån förbannelse över det namnet?"
 som en sorts Lucia-curse ?? ett helgon som endast får skit ?
 jag är inget helgon ...men förtjänar jag all skit jag får ??

 just nu känner jag mig väldigt mycket mindre värd är alla andra.. .___.

 men i alla fall... de som hette Lucinda... jag hade tänkt mig att de skulle vara lite mer "speciella"
 .. eller något.. men de såg ut som vem som helst... det var lite trist =//

Oyasuminasai <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0