Extremsporter

Vill tipsa om en bra gladlåt!

Heaven is a halfpipe - OPM

"If i die before i wake at least in heaven i can skate" nanana. Jag har funderat en del på det där. Med skateboardar (skejtboardar?). Man kan kan faktiskt se det lite som gatukonst. Jag vet att allting som börjar på skejt- är emot mina principer. Men låt mig få presentera några personer:



                              

På den första bilden skådar vi en herre vid namn Ryan. RYan är 89a (!!) och som ni ser skejtar han, och det gör även mannen på bild nummer två. Paul heter denne och han kommer från Califonien, USA. Jag trodde han var mexikan men icke sa niklas... Den sista bilden visar en aningen överskattad bänkpressare som heter Bam.

Tro nu inte att jag kommer ge upp mina svurna principer, dom står jag fast vid. Det jag vill ha sagt att fan vad coolt det hade varit om jag var bra på någonting. Jag vet vad jag skulle vilja vara bra på när det gäller sport. Jag vill kunna surfa. Jag menar hur många i Sverige kan surfa? I Ystad kan man bara spela hándboll (oså talfelet just där). Till nästa säsong ska jag tamejtusan göra slag i saken, på riktigt. Så båstad surfskola någon? Har även hört om göteborgarna som åker ner till österlen. Så dom får ta och lära mig.

Sååw, nu skall jag dricka mig full på cocacola och röra ihop tigerkakssmet. För att sedan äta upp den.


Possciao Olivia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0