ingen rubrik

 . . . det känns lite bättre idag ... ska ta prover imorgon -> det känns INTE bra !!

idag ordnade jag de sista presenterna till min älskling :3
 ska bli lite fest för honom på söndag ! =D

........ jag är nog den sämsta bloggaren någonsin ^^"
  uhuumm..
jaja =P just nu väntar jag på att min handledare ska ringa mig .. men det går trögt.. undrar om han har somnat igen xD

 hmm =)
så jag har äntligen börjat arbeta med historia A XD
 men jag körde fast T_T läroboken suger riktigt... den är helrörig @_@
 och powerpointen är inte lite komplicerad heller -_-"
 så jag kör på lite andra internet källor ^^" även om de inte lett någon vart direkt >.>

uaah... så imorgon... provtagning...
 sen ska de typ kolla mina njurar om en vecka T__T *dör långsamt*

nu ska jag skriva på affärsplanen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0