Njurar och akademibokhandeln ... + hospital +

 Shopping i Lund idag =D
 (tyvärr inga bilder att visa >.<)

 vaknade idag av att mamma drog mig av sängen så jag smällde huvudet i golvet (och jag vaknade faktiskt...)
 var tvungen att åka till Lund ... -___-" ... satt och sov på bussen dit...
    ... fikade lite snabbt på pressbyrån på universitets sjukhuset =3

 oh vad galen jag blev där inne !! det var sån vårdmässa. och mamma som läser till nått inom vården... (kommer inte ens ihåg vad det är :S får äta mer fisk... )
 ... när det kom så långt att de visade en film på hur det ser ut när man opererar njurarna (som jag antagligen ska göra snart) då gick jag !!! ... hittade nån gammal soffa som jag sov i tills de var klara...

Sen blev det lunch =3
 jag vet inte ,men är det fler än jag som inte klarar av sjukhus mat !? även om den kommer från en bra restaurang..
  -___-"

Jag, mamma och Pia-san drog ut på stan sen =''D
 . . . och blev helt ifrån mig .... the SIMS spelen.. som jag saknar XD
 endast 59 :- styck på Åhléns :D
 låter sjukt... andra bloggar om dyra modekläder... jag bloggar helt plötsligt om the SIMS , dessutom den version som nog alla har glömt... ^^"

nåväl :)
 köpte chain mail också :D
 lovar att en bild kommer upp sen ^^" (imorgon antagligen)
  mycket bra läsning kan jag lova ^^
 sen köpte jag julklapp till min lilla älskling :3
 

åkte till skithålan Ystad (jippie)
 .. not -.-"
 och så drog mamma med mig till MAX .. T__T alltså det blev skräpmat som fan idag !!! öörk ...
 ... var inte hemma förrän halv 7 och så installerade jag mina spel XD
 uusch nu börjar det ju bli pinsamt... -___-"


oh btw... har prov imorrn i ideologi eller vad det heter .... ^^"
 men det är på eftermiddagen så jag ska plugga lite innan =3
 (... älska mitt fotominne *__*)
fast jag har SYO möte imorrn med...

men egentligen...
 ... man ska helst veta vad man ska bli redan som 15 åring ... eller 16 kanske förresten -_-"
 då det är dags för gymnasiet...

jag fick en helt omöjlig känsla idag som jag aldrig haft tidigare inne på Lunds akademibokhandel...
 .... den var ENORM... jag lovar att jag har ALDRIG någonsin sett en sån bokhandel...
 där var ALLT...

och jag gick mellan avdelningarna och tittade lite... så kom jag bort till japanskan =3
 där fanns lite olika , men de var för dyra tyvärr =/
 .... sen... kom jag till studentlitteratur... och tog mig bort till ekonomi ....
 där var böcker.. böcker böcker ... @___@

jag kände mig som en liten lärling till en stor mästare som såg på dennes underverk genom sitt liv ...
 ... jag plattades till liksom... kände hur okunskapen började sprida sig ...
 tänk alla dessa böcker... om ekonomi .. något som hela tiden rör sig .... hur ska jag ... en liten tjej från en liten stad....
 kunna få en fast kunskap om något så rörligt, som vänder upp och ner på hela världen...
 det går inte...

och det var då.... som jag kände att det här är något för mig !!!
 jag har aldrig tyckt om Rätt och Fel saker. sådant som man tydligt kan se "det är så".
 typiska sådana antingen ja, nej frågor kan man säga...

jag har alltid varit den lite mer konstnärliga och helt enkelt märkliga typen .... gör mitt eget liksom ....
 ... och kanske kan ekonomi vara rätt linje trots allt ? :)
 det är ju fakta .... men egentligen... =S ... hur mycket fakta !??!?!

 och nu bloggar jag igen om något märkligt XDD
 böcker....

men lova mig ... ! gå in och ställ er i en bokhandel...
 titta på allting ... ta EN bok... blädddra... och gå till nästa...
 så (jäkla) mycket det finns att ta del av
det är omöjligt....


nu ska jag nog sova faktiskt ^______^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0